Informatieavond over Kiwanis

Maandagavond 13 november in Rotterdam, Kiwanis informatieavond!

Kiwanis Rotterdam Zuid - Waterweg

8 leden

Restaurant De Tuin

Vergaderlocatie

Onze vaste bijeenkomst is 2e maandag - 06:30 pm in Restaurant De Tuin Plaszoom 354 3062 CL Rotterdam

Informatieavond over Kiwanis

Op maandagavond 13 november organiseert KIWANIS een informatie-avond: wie zijn we, wat doen we en wie zoeken we?

Dit alles voor kansarme kinderen. Niet ver weg, maar ‘om de hoek’. Ook jij kan daar een steentje aan bijdragen, op verschillende manieren.

Kom maandagavond ook; dit wordt niet alleen een avond vol eye openers en concrete zoekvragen, maar het is een waardevol netwerk én heel gezellig.

Hier hoor je wat Kiwanis betekent voor kansarme kinderen én hoe jij kan helpen!

We ontvangen je graag maandag 13 november om 19:00 in:

Restaurant de Tuin van de Vier Windstreken

Plaszoom 354, 3062 CL Rotterdam

Meer informatie en aanmelden ga naar de agenda van deze site of via https://rotterdamzuidwaterweg.kiwanis.nl/agenda/save-the-date-maandagavond-13-november

#kansarmekinderen #kiwanis #steentjebijdragen

Lidmaatschap aanvragen

Maak een wereld van verschil

Voor leden

Documentatie en downloads

Kiwanis Rotterdam Zuid - Waterweg

Contact met het bestuur

Heeft u een vraag, een opmerking of wilt u meer informatie? Gebruik dan onderstaand formulier.