Agenda Valkenswaard Dommelland

34 leden

Cafe Zaal Du Commerce

Vergaderlocatie

Onze vaste bijeenkomst is 1e & 3e woensdag - 06:30 pm in Cafe Zaal Du Commerce Frans van Beststraat 7a 5554EA Valkenswaard

Welkom op de website van Kiwanisclub Valkenswaard Dommelland!

Op onze site tref je informatie aan over de Kiwanis organisatie in zijn algemeenheid, maar zeker ook over onze eigen club: "Kiwanisclub Valkenswaard Dommelland".
Uiteraard kun je zien, welke fundraising-activiteiten wij zoal uitvoeren, of aan welke projecten wij o.a. ons geld besteden. Kijk hiervoor bij Projecten.

Heb je behoefte aan meer informatie, dan kun je voor vragen terecht via een email (zie Contact) of gewoon bij een van onze bestuursleden (zie Club organisatie).

Wij hebben een ontzettend leuke boeken- en muziekwinkel met een enorme hoeveelheid 2e hands boeken, CD's, DVD's en platen (tegen spotprijzen) in het centrum van Valkenswaard (Kerverij 6, naast C&A). De winkel is elke donderdag van 11.00 tot 17.00 uur en elke zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur geopend! Je bent er van harte welkom.

Als je van een flinke hoeveelheid boeken af wilt, kun je contact opnemen met Gerard Adams (klik hier). Hij zal zeker iets weten te regelen.

Lidmaatschap aanvragen

Maak een wereld van verschil

Voor leden

Documentatie en downloads

Kiwanis Valkenswaard Dommelland

Contact met het bestuur

Heeft u een vraag, een opmerking of wilt u meer informatie? Gebruik dan onderstaand formulier.