2018, 22 oktober: Ladies at the movies!

22 oktober: exclusieve filmavond voor het goede doel

Jaarlijks organiseert Kiwanisclub Breda - Aa of Weerijs een exclusieve filmavond in Chassé Cinema en op 22 oktober gebeurt dat opnieuw. Deze damesserviceclub organiseert de avond voor zo’n 200 vrouwen, die door aanschaf van een filmticket bijdragen aan een mooie opbrengst voor een goed doel. Dit jaar gaat de opbrengst opnieuw naar de Voedselbank Breda. Meer in het bijzonder de groep van 13- tot 18-jarigen uit gezinnen die op deze voorziening aangewezen zijn.

Een kaartje kost € 25,00. Daarvoor krijgen de ladies onder andere een gezellige avond met een verrassingsfilm, een loterij met mooie prijzen en een goedgevulde goodiebag.

Over de film
Wij kiezen altijd een film die stof tot nadenken geeft maar zeker niet zwaar op de maag ligt. Het thema “feel good” moet voor wat ons betreft heel de avond gelden!” In de Ladies at the movies-avonden komen vriendschap, plezier en goede doelen allemaal bij elkaar!

Komt u ook? Leuk!

Een kaartje kost € 25,00.

Klik hier om kaartjes te bestellen of stuur een mail naar weerijs@kiwanis.nl