Balance of Power 2010 inschrijving gestart

In 2009 organiseerde Kiwanis Club Brielle voor de eerste maal het Balance of Power evenement. Dit evenement bleek een schot in de roos. Ondanks de heersende crisis konden wij rekenen op een uitstekend deelnemersveld en een mooie opbrengst voor de Tyltylschool in Rotterdam. Kortom; een evenement dat voor herhaling vatbaar is.

Op 27 mei 2010 is er dan ook een nieuwe editie van het Balance Of Power (kortweg BOP) evenement, ditmaal georganiseerd op locatie Experience Island in Loon op Zand.

Wat gaan we doen

In overleg met Experience Island heeft Kiwanis club Brielle een boeiend dagprogramma samengesteld waarbij de deelnemers in de volgende disciplines tegen elkaar zullen strijden:

• Quadrijden
    • Off-Road motor rijden
    • 4 x 4 Off-Road rijden
    • Superjet varen
    • Boogschieten
    • Team Spirit baan

De inwendige mens

Natuurlijk wordt ook de inwendige mens niet vergeten. Naast een lunchbuffet in de middag, zal de dag worden afgesloten met een Barbeque bij één van de restaurants van Experience Island.

Inschrijven

Reserveer nu uw plaats voor dit evenement want er is slechts ruimte voor 64 personen. De 64 personen zullen worden verdeeld over 8 teams van 8 personen. U kunt met uw bedrijf dus ook een voltallig team inschrijven!

De kosten van deelname bedrage € 300 per persoon.

Voor meer informatie over dit evenement kunt u contact opnemen met Arie Vermeule van Kiwanis Brielle.

<click hier voor de brochure>