Banketstaven actie voor Jarige Job

Serviceclub Kiwanis Club Utrecht houdt ook dit jaar een banketstavenactie. Vorig jaar is met de verkoop van deze heerlijke banketstaven ruim € 5.500 opgehaald voor het goede doel. De opbrengst komt volledig ten goede aan Stichting Jarige Job die zorgt dat kinderen een mooie verjaardag krijgen. Doe ook mee!

Kiwanis Club Utrecht is een serviceclub van 32 betrokken leden, die zich maatschappelijk willen inzetten. De club organiseert projecten om het welzijn en de ontwikkeling van kinderen te ondersteunen.

Echte Bakker Sjaak Doeleman, met winkels in Werkhoven, Cothen, Odijk en Houten, is met zijn banketstaaf als eerste geëindigd in de landelijke Roomboter Amandelstaafkeuring van het EchteBakkersgilde.

De amandel/roomboter banketstaaf kost € 7, heeft een gewicht van 250 gram en is in een fraaie doos verpakt. Daarom heel geschikt als geschenk, maar ook als verrassing bij de koffie of als aanvulling in het kerstpakket.

Ook meedoen?

Reageer hieronder of stuur een bericht naar:
utrecht@kiwanis.nl