Blog Gouverneur Peter Pietersen mei 2019

Gouverneurs blog mei

Beste vrienden,

Deze maand houd ik de blog kort want ik verwijs liever naar het prachtige Magazine van Kiwanis Nederland dat na Pasen bij je op de mat is gevallen.
Grote dank gaat uit naar onze secretaris en lid van de PR/communicatie commissie Ap Lammers en zijn team. Het is opnieuw een interessant Kiwanis Magazine geworden en ik wens iedereen daarbij veel kijk- en leesplezier.

Op de middenpagina staat de congresinformatie afgedrukt. In de losse bijlagen kun je nu ook het speciale ‘Kids Fun Program’ bekijken: de Beeld en Geluid Experience. Dit programma is bedoeld voor onze (klein)kinderen, maar ook voor hun vrienden/vriendinnen én speciaal voor kinderen die niet vaak een ‘dagje uit’ meemaken. De kosten per kind zijn slechts € 10. Neem zo veel mogelijk kinderen mee en gun hen een leuke en interessante dag. Wel vooraf opgeven via de voorzitter van de congrescommissie van KC Laren: jaappeerenboom@gmail.com

Maak er samen een mooie en zonnige meimaand van waarbij we ons als Kiwanis Nederland ‘dynamisch en betrokken’ met mooie projecten blijven inzetten voor onze missie: het welzijn van kinderen. Zorg dat bij al die mooie projecten onze banners, vlaggen en logo’s goed te zien zijn; ook op de foto’s. En maak vooral foto’s met onze doelgroep ‘kinderen’ erop, want daar kunnen we onze missie het beste mee onderbouwen.
En blijf om je heen kijken naar nieuwe leden, want groei via de eigen leden blijkt nog steeds de meest effectieve manier te zijn. Kijk daarbij over de grenzen van je eigen club heen. Tot de volgende maand.

Peter Pietersen

Gouverneur KI-DN 2018-2019