Bomen planten bij Beekdal

Dinsdag 12 november hebben vier leden van Kiwanis de bomen gepland die Kiwanis Club Leusden had aangeboden als cadeau voor de opening van het nieuwe schitterende schoolgebouw.

Per 1 maart 2019 zijn de voormalige Van Voorthuijsenschool en de Koningin Emmaschool samengegaan. Hierdoor zijn de expertise en krachten gebundeld om op deze manier nog beter inhoud te kunnen geven aan kwalitatief hoogstaand onderwijs. Zij zijn gehuisvest in het prachtige nieuwe gebouw aan de Heiligenbergerweg in Amersfoort: Het Vosheuvelcomplex. Een gebouw dat is gebaseerd op nieuwe inzichten en voorzien is van alle moderne faciliteiten. Ze delen het pand met de Klimboom SO en de buitenschoolse opvang van de Amerpoort.

Kiwanis Club Leusden is trots dat zij samen met de leerlingen van Beekdal de bomen hebben kunnen planten.