Burgemeester Hubert Bruls van Venlo opent op vrijdag 12 maart het Groot Venloos Toeptoernooi.

Burgemeester Hubert Bruls van Venlo opent op vrijdag 12 maart het Groot Venloos Toeptoernooi in In den Dorstigen Haen aan de Markt in Venlo! Het toeptoernooi vindt voor de achtste keer plaats en is een initiatief van serviceclub Kiwanis Venlo-Jaomerdal. De opbrengst gaat ieder jaar naar een goed doel dat is gerelateerd aan kinderen. Dit keer is gekozen voor ondersteuning van Scopias Atletiek. Deze Venlose sportclub wil trainingsmaterialen aanschaffen die nodig zijn om de jeugd op verantwoorde wijze te laten sporten. De organisatie, die toepen een echt Venloos kaartspel noemt, reikt na de finale aan de winnaar een wisseltrofee uit.

Deelname kost twintig euro per persoon. De speler krijgt een welkomstdrankje en tijdens het toepen diverse warme en koude versnaperingen. Ontvangst is tussen 18.30 en 19.15 uur, het toernooi begint als burgemeester Bruls om 19.30 uur het startsein heeft gegeven.

Aanmelden voor het Groot Venloos Toeptoernooi is mogelijk op emailadres zeelen.burgt@planet.nl. Voor vragen is organisator Hans Hulsken bereikbaar op 077-3101165.