Cheque voor Sumbing Bibir

Op zaterdag 5 oktober 2019 nam Luc Tielens, kinderanesthesioloog bij het Radboud UMC, namens de stichting Sumbing Bibir een cheque van 10.000 Euro in ontvangst uit handen van David Nas, voorzitter van Kiwanis-Noviomagus. Dit bedrag werd door de leden van Kiwanis-Noviomagus bij elkaar gebracht uit de opbrengst van het Vierdaagse-tuinfeest tijdens de intocht bij de Intratuin in Malden, de verkoop van haardhout, een legaat dat is ontvangen van een van de leden van Kiwanis Noviomagus en door de verkoop van chocoladeletters, een jaarlijks terugkerende actie ten behoeve van het goede doel.

De cheque zal worden gebruikt voor de operatie van kinderen met een schisis in India en Indonesië. Lees meer hierover op de site van Sumbing Bibir.