Lissabon maart 2019

#EYKS #youngkiwanissummit

Een nieuw initiatief van Kiwanis International-European Federation dit jaar is succesvol gebleken en heeft gezorgd voor een nieuwe vonk !

Meer dan 30 jonge Kiwanians (jonger dan 35) uit alle Europese districten kwamen 23-25 maart 2019 bijeen in Lissabon en kwamen met inspirerende ideeën en enthousiasme om de toekomst van Kiwanis vorm te geven.

Het kan het begin zijn van iets dat het potentieel heeft van verandering en vernieuwing. We betrekken daarbij onze jonge generatie Kiwanis-leden uit heel Europa.

We willen tenslotte Kiwanis laten groeien en doorgeven aan de volgende generatie.

Ideeën uitwisselen (workshop gegeven door Sjors van der Meer) , fondsenwervingstechnieken (door Ruth Gabler-Schachermayr), leiderschapsstijlen (door Lindy Ward) en begeleiding maakten deel uit van dit nieuwe en unieke evenement. Het team wordt aangevoerd door Liesbeth Moormann uit Belgie en ondersteund door het team uit het Europese KI office te Gent (Jan van Hove en Samyrrah Bafdel).

We zullen zeker meer horen van deze jonge Kiwanis-leden die al een sterke band hebben gevormd o.a. via een eigen App-groep.

"Het was een van mijn meest inspirerende Kiwanis-momenten ooit, dus wat mij betreft wordt dit een traditie!", zegt Kiwanis KI-EF President en projectsponsor Oskar Gudjohnsson die persoonlijk aanwezig was.

foto en tekst gemaakt door Martien van der Meer die als fotograaf aanwezig was.