Fantastisch resultaat voor het Rein Lander huis

Kiwanis club Spijkenisse heeft voor het goede doel op 15 juni twee fantastische evenementen georganiseerd. Allereerst de duckrace ik de binnenhaven van Spijkenisse gevolgd, later op de avond, door een running dinner in 4 restaurants in Spijkenisse.

Het uiteindelijke resultaat van deze dag is uitgekomen op € 23.625,00. Een fantastische opbrengst waar de 12 leden van Kiwanis trots op zijn. Maanden van voorbereiding waarbij, naast het organiseren van dit evenement, de verkoop van badeendjes en sponsorpakketten het belangrijkste was heeft zich uiteindelijk uitbetaald.

Het trotse team van Kiwanis Spijkenisse

Het volledige bedrag is bestemd voor de aanschaf van een snoezelruimte in het " Rein Lander huis" , een medisch kinderdagverblijf wat dit jaar gebouwd zal gaan worden in Spijkenisse. Hierin worden kinderen met een intensieve zorgvraag dagelijks, maar ook 's nachts, behandeld. Zelfs kinderen in een terminale fase worden hier verzorgd.

De leden van Kiwanis Spijkenisse kijken dan ook terug op een geweldig evenement met een fantastische opbrengst voor het " Rein Lander huis" .

De resultaten van de duckrace en de bijbehorende prijswinnars zijn bekend gemaakt via de website van dit evenement. https://www.kiwanisduckrace.nl