Fantastische Opbrengst Kiwanis Club Zevenaar

Kiwanis club de Liemers Zevenaar haalt € 34.394,- op

Met vereende krachten tijdens verschillende evenementen haalde Kiwanis club de Liemers Zevenaar een bedrag van € 34.394,- euro op voor meer onderzoek naar hersentumoren. Stichting STOPhersentumoren.nl verdubbelde het bedrag naar € 68.786,-

Haalt Kiwanis club de Liemers Zevenaar normaal via fundraising € op voor kinderen. Voor het jaar 2019 staat het hersentumoronderzoek in het vizier. Dit naar aanleiding van het overlijden van een van de leden door een hersentumor. Hans Becker verteld: "Hij was onder behandeling van Dr. Robe van het UMC Utrecht. Nog bij zijn leven hebben wij hem beloofd dat ons doel voor dit jaar zou zijn het ondersteunen van het onderzoek dat Dr. Robe doet."

Inmiddels is de invulling van deze belofte in volle gang. Voor deze cheque van 34.394,- euro zijn de opbrengsten van 2 fundraise acties gebruikt. Het golftoernooi op de Keppelse Golfclub van 31 mei en het MidsummerNight Festijn in Duiven van 21 juni. Aldaar hebben wij ook de cheque mogen overhandigen aan Dr. Robe, zie foto.