Filmavond voor stichting Topopkids.nl

Kom je ook naar onze traditionele Ladies at the movies-avond op 28 oktober? Zo'n 200 dames komen jaarlijks naar dit evenement!
Kiwanisclub Breda—Aa of Weerijs zamelt elk jaar geld in voor projecten voor kinderen uit Breda e.o., die dit beetje extra goed kunnen gebruiken. Dit keer gaat de opbrengst van de avond naar de Bredase stichting Topopkids.

Ladies only: voor en na de feelgood film is er volop ruimte om met je vriendinnen, collega’s, zussen, moeder, tantes of buurvrouwen bij te praten in de foyer van Chassé Cinema. Of te snuffelen in één van de leuke kramen die in de foyer staan.

De prijs is € 27,50, inclusief twee consumpties. Je kunt ze per mail bestellen.
Zodra je betaling binnen is, krijg je de kaarten toegestuurd.
Bewaar je kaart goed: het is ook een lot voor de loterij die wij die avond houden.
Consumptiemunten kun je bij binnenkomst bij de Kiwanisbalie ophalen.

Tot dan! Maandag 28 oktober 2019, 18.30 uur, Chassé Cinema, Claudius Prinsenlaan 8, Breda.