Fundspendingevent

Op zaterdag 25 mei heeft Kiwanis Enschede-Twente cheques uitgereikt tijdens een feestelijke bijeenkomst bij het theekoepeltje van de familie Van Heek op het landgoed De Bonekamp. De opbrengst van de fundraising activiteiten van Kiwanis Enschede-Twente werd op een speciaal daarvoor geprogrammeerd Fundspendingevent uitgereikt aan diverse organisatie die zich inzetten voor kinderen.

Voorafgaand aan de uitreiking hield clublid Willem van Heek een toespraak over het ontstaan van het theehuisje, dat naar analogie van een theekoepel langs de Vecht gebouwd is. Arjan Kampman, wethouder van Enschede, reikte vervolgens samen met Sarah de Geest, presentator bij RTV Oost de cheques uit aan de volgende organisaties:

• Stichting Twentse Wensambulance
  • Stichting Leergeld Enschede
  • ZindividU
  • KinderDagCentrum KlimOp van Aveleijn
  • Stichting KidsVooruit
  • Scheidsrechtersvereniging Enschede en Omstreken

Na afloop konden de aanwezigen nog genieten van een BBQ, die muziekaal omlijst werd door de Sfeerheren.
Zie voor meer sfeerbeelden ons Fotoboek.