Introductie nieuwe leden Kiwanis Club Utrecht

Kiwanis Club Utrecht groeit! Bij de oorspronkelijk ongemengde club van heren zijn ook dames toegetreden, we zijn nu met 33 leden. De Kiwanis doelstelling met 'serving the children of the world' en de diverse activiteiten van de club zijn een goede combinatie. We verwelkomen graag nieuwe leden. Op dinsdag 16 april 2019 start een nieuw introductieprogramma. Dit organiseert Kiwanis Club Utrecht voor een groep van kandidaten die tegelijk kennismaken. We hebben elke avond een diner en programma, we verzamelen tussen 18.00 en 18.30 uur in Het Oude Tolhuys. En soms op locatie.

De doelen
Kiwanis Utrecht richt zich op ondersteuning en talentontwikkeling van kinderen, meestal in stad en regio Utrecht, ontwikkelt activiteiten, ondersteunt met advies, en soms met geld. Vaste goede doelen van Kiwanis Club Utrecht zijn: Stichting Jarige Job, Jeugd Fonds Cultuur Utrecht, IMC Weekendschool Utrecht, Stichting Tussenthuis en Stichting Kiran Namaste.

Het programma

We hebben vijf Kiwanis avonden bestemd voor kennismaking van kandidaten en leden, kandidaten starten op 16 april..

• Dinsdag 16 april, programma: Start kennismaking met interactief programma voor kandidaten en leden en over Kiwanis projecten voor kinderen in Utrecht;
  • Dinsdag 7 mei, programma van André Jas en Sipke de Jong met wandeling over De Maliebaan over oorlog en vrede;
  • Dinsdag 21 mei, programma: bijeenkomst met leden van Kiwanis IJsselstein, een club in oprichting die ondersteund wordt door Kiwanis Utrecht. Ook aanwezig zijn Janneke Wijkmans en Izabel Kaptein voor een nieuw project met IMC Weekendschool;
  • Dinsdag 4 juni, programma: met Amerens Vredenberg naar Zizo Reinaerde, eetcafé, winkel en atelier aan de Oudegracht, met hulp van mensen met een beperking.
  • Dinsdag 18 juni, programma: Jan Jaap Krijtenburg introduceert Matthijs Bierman, directeur Triodos Bank Nederland.

Werkwijze

Zoals het hoort bij een introductie is er na kennismaking wederzijds, bij club én kandidaat, een afweging of ze met elkaar verder willen. We verwachten van kandidaten dat ze drie avonden meelopen voordat zij en de club beslissen.

Ook meedoen?

Geef je dan op met een kort bericht met je gegevens aan utrecht@kiwanis.nl