Introductie Gouverneur Elect 2019-2020

Introductie Kandidaat Gouverneur Elect 2019 - 2020

Beste mede Kiwanis Nederland leden,

Ook, voor mijzelf, is het wennen aan de titel: kandidaat Gouverneur-Elect.

Maar na de 3e oproep van het bestuur heb ik me, in overleg met mijn Kiwanis Geleen club, toch kandidaat gesteld. Waarom dan toch gereageerd? Ik vind dat als je lid bent van een vereniging, je op enig moment verantwoordelijkheid moet nemen.

Wat mij verder over de streep heeft getrokken is de onvoorwaardelijke steun van mijn eigen club, de positieve reacties in de wandelgangen, maar uiteindelijk gaf de doorslag de hartelijke ontvangst en goede sfeer, tijdens het in september gehouden Kiwanis District Nederland congres in Venray.

Dames van de Rooyse Ladies jullie hebben de lat echt hoog gelegd, super gedaan, dank.

Ik ben in roerige Kiwanis jaren gedurende 3 jaar LG geweest en heb toen de omschakeling van afstandelijk besturen naar meer betrokken besturen meegemaakt en daar nadrukkelijk mijn steentje aan bijgedragen. Ook de komende jaren zal ik mij inzetten voor het vooral goed functioneren van de clubs, met als enig doel "Serving the Children of the world".

20 Jaar geleden ben ik, door vooral deze doelstelling, lid geworden van Kiwanis en niet van andere serviceclubs.

Kinderen een steuntje in de rug geven is toch het mooiste wat er is.

Door de late roeping als Elect begin ik wel met enige achterstand aan het bestuursjaar 2018-2019, maar met hulp van de medebestuursleden, gaat het zeker lukken.

Amsterdam is mijn geboortestad, opgegroeid in Nijmegen, diergeneeskunde gestudeerd in Utrecht en sinds 1975 wonend te Geleen. Ik heb gewerkt (mede-eigenaar) in een grote diergeneeskundige praktijk te Sittard-Geleen.

Ik ben 69 jaar, de trotse vader van 3 kinderen, Opa van een kleinkind met de tweede opkomst. Mijn hobby’s zijn o.a. actief tennissen, passief wielrennen, lezen, etc. maar vooral mensen.

Ik ben nog niet ingewerkt genoeg om nu al een uitgebreide Kiwanis toekomstvisie te geven, maar het zal in feite neerkomen op: "Serving the children of the world" en het bestuur is er voor de leden, in plaats van andersom.

Met Kiwanis groet

Carel Maass