Kaartverkoop Osstoberfest 2019 is begonnen

Op zaterdag 28 september organiseert Kiwanis Oss het Osstoberfest 2019! In de goede Beierse traditie vindt een waar festijn plaats in het stemmige (bier)café Bellevue te Oss. Met een line-up die bestaat uit Helene Fischer Tribute, DJ Peter en Bennie Solo belooft het een prachtige avond te worden. Ook voor Kiwanis clubs in de omgeving een mooie gelegenheid voor een avond gezelligheid. Er zijn losse kaarten te koop en per tafel (8 personen), zie www.kiwanis.nl/oss.

De opbrengst van de avond komt ten goede aan de stichting Kids-Taz, welke activiteiten organiseert voor kinderen die opgroeien in gezinnen met een minimum inkomen.

Vorig jaar heeft Kiwanis Oss voor het eerst het Osstoberfest georganiseerd en dat was een groot succes, zowel qua opkomst als gezelligheid. Daarmee is het begin van een traditie ontstaan.

Kaarten kopen en meer informatie hier