Kerstbomenproject 2018 brengt maar liefst 9.000,- euro netto winst op - voor...

Kerstbomenproject 2018 brengt maar liefst 9.000,- euro netto winst op - voor het goede doel!

Wat een succes, nog nooit zo'n hoge netto opbrengst! Zaterdag 8 december hebben de leden van Kiwanis Club Almelo de bestelde vers gezaagde Nordmann kerstbomen bij de klanten bezorgd en de reacties waren weer lovend! 'Wat een mooie, verse kerstbomen. Ik wil er volgend jaar weer een, noteert u dat even'.
Nu alles is afgeleverd is de balans opgemaakt: maar liefst 9.000,- euro netto resultaat. Dit bedrag gaat naar het Kiwanis Kinderfonds, bestemd voor kinderen welke opgroeien in minder kansrijke milieus. Iedereen heel hartelijk dank! Volgend jaar, op zaterdag 7 december 2019, staan er weer honderden Nordmann kerstbomen klaar om uitgeleverd te worden. Nu nog even een jaartje lekker doorgroeien . . . .