Kiwanis, Academy Nederland

Dieren, 10 december 2017

Beste Kiwanis leden,

Een van de speerpunten van Gouverneur Det Verhoeven is het oprichten van de Kiwanis Academy Nederland.

Met, en van elkaar leren versterkt de onderlinge verbondenheid maar vooral ook de kracht van Kiwanis. Daarnaast kunnen plezierige interessante leerzame ontmoetingen en bijzondere regionale en of landelijke (bedrijfs-)bezoeken een Kiwanis lidmaatschap extra aantrekkelijk maken, ook voor nieuwe leden.

Bijgevoegd de introductie van de Academy. (klik op deze link) Wij verwachten in januari life te gaan via de website Kiwanis Academy Nederland.

Heeft u vragen, ideeën? Wilt u meedoen? Kunnen wij van u leren of wilt u Kiwanis uitnodigen voor een lokaal interessant item?

Neem contact met ons. Wij zien uit naar uw reactie.

Ps. Uw LG is op de hoogte.

Hartelijke groet,

Lindy Ward en Wim le Clercq