Kiwanis Amerikaanse Picknick 30 september

Wij zijn Kiwanis Club 't Gooi, satelliet club van Kiwanis Laren. Een nieuwe lokale Fresh-Minded Kiwanis Club met enthousiaste leden, die er zin in hebben om mooie projecten te draaien om kinderen te kunnen helpen. Kiwanis is een fantastische toevoeging aan het leven en het geeft plezier en energie.

Namens Kiwanis Satelliet Club 't Gooi nodigen wij jullie graag uit voor ons Kiwanis Amerikaanse Picknick evenement!

Met als goede doel het opknappen van GNR Speelbos & Groepsverblijf 't Laer.

Zondag 30 september 2018 | 13-16 uur | GNR Speelbos 't Laer - Google Maps link: https://goo.gl/maps/npGRn1LA78w

€ 5,- minimale contante goede doel bijdrage | Aanmelden kan via mail of dit Facebook evenement https://www.facebook.com/events/2146992528878255/

Het idee van een Amerikaanse picknick is dat iedereen wat te eten meeneemt en dat we alles met elkaar delen. Samen maken we een mooi buffet!

MEENEEM SUGGESTIES:
* Iets lekkers, wat je leuk vindt om te delen
* Picknickkleed / laken
* Je lievelingsvoorwerp, wat je blij maakt of met een leuk verhaal. Bijvoorbeeld: Instrument, Voorleesboek, (Buiten-) speelgoed, knuffel etc.

GOEDE DOEL: GNR SPEELBOS & GROEPSVERBLIJF ‘t LAER
Sinds 2012 het eerste speelbos in het Gooi. Een plek waar kinderen gratis kunnen spelen, leren en ontdekken in een natuurlijke omgeving.

UW STEUN IS HARD NODIG!
Het speelbos en het groepsverblijf zijn erg toe aan een opknapbeurt en verder onderhoud. Uiteraard mag je tijdens de picknick uitgebreid rondkijken op onze goede doel locatie.
Via ons Kiwanis Amerikaanse Picknick evenement willen wij hier aandacht voor vragen, laten zien wat voor een bijzondere plek het is en de mogelijke opbrengsten schenken aan het GNR groepsverblijf en het speelbos.

Zodat ieder kind in de toekomst gratis kan blijven buitenspelen & blijven genieten van een prachtig, veilig en schoon speelbos!

Globale planning:

13:00 aanvang

13:30 - 14:30 'Potje Meeten' - gezamenlijk spel (nog een verassing)

15:00 Jaap Vlaanderen, Goois Natuurreservaat

15:30 nagenieten samen

Na het genieten van een nog geheime verassing (!) op onze Kiwanis Amerikaanse Picknick... komt rond 15:00 Jaap Vlaanderen van het Goois Natuurreservaat ons vertellen over deze unieke locatie!
Waarom het GNR Speelbos en Groepsverblijf 't Laer zo bijzonder waardevol zijn, de huidige ontwikkelingen en wat er nog moet gebeuren voor het opknappen.
Voor de liefhebber is er een kleine persoonlijke rondleiding!

Help ons en deel dit evenement graag door naar al jullie vrienden, familie, mede kiwanians, GNR leden, IVN leden, kennissen, natuurliefhebbers, buitenspelers etc.. :-)

Alvast hartelijk dank voor uw hulp en graag tot zondag 30 september!

Kiwanis Satelliet Club 't Gooi:

Lisette Langerwerf, Sjors van der Meer en Carla de Bruijn-Wijdeveld