Kiwanis Club Tiel organiseert ING Investment Game

De ING Investment Game: “kunt u de markt verslaan?”

Kiwanis Club Tiel organiseert op dinsdagavond 9 november de ING Investment Game, een geweldig leuk en bijzonder leerzaam spel dat u wordt aangeboden door ING en Kiwanis Club Tiel. Leden van serviceclubs uit de Betuwe zijn van harte uitgenodigd deel te nemen aan dit spannende spel.

Het samenstellen en onderhouden van een beleggingsportefeuille is een hele kunst, zowel voor particulieren als voor professionals, zeker nu de financiële markten meer dan ooit in beweging zijn. De informatiestroom over economische gebeurtenissen is sneller, complexer en omvangrijker dan ooit. Welke gegevens zijn relevant? Hoe gebruik je die informatie bij beslissingen? Deze vragen staan centraal in onze speciale bijeenkomst op 9 november: “de ING Investment Game”

Onder druk van tijd en een stortvloed aan informatie gaat u met uw team de strijd aan met plotselinge koerswijzigingen en veranderingen in de macro-economische omgeving. Hoe kunt u deze informatie het beste gebruiken om de juiste beslissingen te nemen? Dat is de grote uitdaging van deze avond: “kunt u de markt verslaan?”

De Investment Game vindt plaats in Hotel van Balveren aan de Voorstraat 8 te Echteld, op dinsdagavond 9 november 2010 van 19.30 tot 22.00 uur, waarna de bijeenkomst met een informeel samenzijn zal worden afgesloten en u contacten kunt leggen met andere service-clubleden uit de omgeving onder het genot van prachtige wijnen uit de Kiwanisstal.

Graag begroeten wij u op deze avond. U kunt zich tot 1 november a.s. aanmelden via een e-mail aan chvanrossem@wanadoo.nl. Geeft u s.v.p. aan met hoeveel personen u komt: introducés zijn eveneens van harte welkom, maar het aantal plaatsen is beperkt (vol = vol)!!!