Kiwanis Winterplein; daar moet je bij zijn!

Op zaterdag 19 december 2009 transformeert winkelcentrum de Herenhof in Alphen aan den Rijn, in het Kiwanis Winterplein.

Het belooft een dag vol winterse activiteiten te worden. U kunt onder meer de kerstmarkt bezoeken, opwarmen met winterse hapjes en drankjes en genieten van zang- en dansactiviteiten waaronder een optreden van Anaita (de winnares van Alphen Idols 2009) en een ‘sing-a-long’ van popkoren Popkorn en Poppleasure.

De opbrengst van het Kiwanis Winterplein komt volledig ten goede aan de Alphense stichting Vilcabamba. De stichting zal de opbrengst besteden aan het Gezondheidsproject Miski Wawa V. Hiermee wordt een bijdrage geleverd aan het verbeteren van de basis gezondheids- en voedingscondities van 400 kinderen jonger dan 6 jaar in Peru. Meer informatie over deze stichting en haar projecten vindt u op http://www.vilcabamba.nl. U kunt direct uw steentje bijdragen door tijdens het Winterplein kaarten met ‘droomtekeningen’ die door kinderen in Peru zijn gemaakt, te kopen. Ook kunt u een financiële bijdrage leveren waarvan in Peru kerstpakketten voor de kinderen worden gekocht.

Deze dag wordt mogelijk gemaakt door Kiwanis Junior Club Alphen aan den Rijn in samenwerking met Kiwanis Club Alphen aan den Rijn, Kiwanis Club Leiden, Kiwanis Club Leiden Sleutelstad, Kiwanis Club Den Haag en Kiwanis Junior Club Amsterdam.

Komt allen op 19 december 2009 naar het Kiwanis Winterplein en steun daarmee de Stichting Vilcabamba. Ieder kind ter wereld verdient tenslotte een vrolijke kerst!

Meer informatie over Kiwanis Junior Club Alphen aan den Rijn vindt u op www.kiwanis.nl/junioralphen