Koop een verse Nordmann kerstboom en steun de goede doelen! Uw boom wordt gratis aan huis of kantoor afgeleverd op zaterdag 7 december.

Hoe mooi is dit? U bestelt uw verse Nordmann kerstboom (of kerstbomen) en steunt ook nog eens de goede doelen! Wij bezorgen gratis aan huis of kantoor, mits u in Twente of Salland woont. Een versgezaagde Nordmann kerstboom kost 35,00 euro en van dit bedrag gaat maar liefst ruim 22,00 euro naar de goede doelen, dit zijn altijd kindgerelateerde Kiwanis doelen! Dit jaar, 2019, hebben we ruim ingekocht en op zaterdag 7 december gaan alle leden van Kiwanis Club Almelo de 370 Nordmann kerstbomen uitrijden. De Nordmannen variëren in grootte van 1,80 m. tot zelfs 3,50 m. Uiteraard kost een hele grote boom ietsje meer.

Bent u ondernemer? Wij leveren met factuur. Kiwanis Club Almelo heeft een geregistreerde ANBI status (Algemene Nut Beogende Instelling), dus uw donatie is ook nog eens fiscaal aftrekbaar. Alvast hartelijk dank voor uw bestelling en tot ziens op zaterdag 7 december.

Bestellen?
Stuur een e-mail naar kerstbomen@kiwanis.nl
of bel Jos Bloemendal op 06 53658188