Laatste Blog Det Verhoeven Gouverneur 2017-2018

Het zit er bijna op. Een jaar gouverneur van Kiwanis Nederland.

Wat heb ik genoten van de bezoeken aan de clubs. De gesprekken met de leden, of partners van onze leden. Bij de charters, (2 stuks, fantastisch !) Bij het uitreiken van de Pins als waardering voor 25 of 30 jaar lid van Kiwanis. Bij een buitenlands congres, of een buitenlandse vergadering. Bij het bijwonen van een gewone bijeenkomst of vergadering . Maar zeker ook op ons heerlijke congres in Venray.

Steeds ontmoet je weer nieuwe mensen, steeds blijft het enthousiasme over de projecten en onze goede doelen dezelfde positieve energie geven.

En steeds bleef ik mijn geloof houden in Kiwanis.

Het goede werk wordt door de leden in de clubs gedaan.

Als het ons als bestuur gelukt is gedoe ( wat er natuurlijk ook altijd is )zoveel mogelijk weg te houden van de leden. Neem ik met een heel goed Kiwanis gevoel afscheid als gouverneur.

Det Verhoeven
Gouverneur 2017 - 2018