Maandbericht Lustrum Commissie

Oproep om contactpersoon per club

Inmiddels zijn alle Kiwanisclubs in Nederland benaderd om een afgevaardigde ‘aan te wijzen’ die als lustrumcontactpersoon op wil treden. Een handige ‘postillion d’amour’ die vanuit de Kiwanisclub contact houdt met Joost Boers van de lustrumcommissie. Hij of zij kan op die manier de coördinatie in 1 hand houden van een te organiseren project ten bate van Het Vergeten Kind of van het over te maken bedrag, mochten daar bijvoorbeeld vragen over zijn.

Inmiddels hebben tientallen lustrumcontactpersonen zich gemeld. Geweldig! Op deze manier doen we dit project werkelijk met z’n allen.

Nog niet alle Kiwanisclubs hebben zich met een lustrumcontactpersoon gemeld. Doe je dat alsnog? Je kunt je melden bij Joost via joost@feeling-healthy.net

Verder hebben jullie ongetwijfeld de PR-uitingen gezien van Het Vergeten Kind rondom de feestdagen. Zo hebben bekende Nederlanders meegewerkt aan Lego Masters. Een mooi project dat ook werkelijk op kinderen gericht is en hen aanspreekt.

Eind januari vindt de week van Het Vergeten Kind plaats. Het thema zal zijn: sociaal isolement. Medio januari begint Het Vergeten Kind met de campagne. Vanuit de lustrumcommissie bekijken we of we daar vanuit Kiwanis een rol in kunnen spelen. De maatregelen rondom corona maken dit tot een uitdaging, maar de intentie is er!

Tot slot wensen wij jullie vanuit de lustrumcommissie een fantastisch goed 2021 toe.

Wij heffen het glas op een jaar vol goede gezondheid en een periode waarin we weer fysiek bij elkaar kunnen komen.

Houd je goed!

Hartelijke groeten van de lustrumcommissie/imagecache/original/uploads/2020/08/logo-het-vergetenkind.png