Midzomernacht Run 21 juni 2019 te Tiel

Kiwanis Midzomernacht Run op vrijdag 21 juni 2019 te Tiel
Jij loopt toch ook mee?

Voor de tweede maal wordt dit jaar de succesvolle Midzomernacht Run georganiseerd ten behoeve van de diverse goede doelen die gesteund worden door Kiwanis Club Tiel, de enige service club die invulling geeft aan de slogan "serving the children of the world'.

Het belooft weer een fraaie 5 en 10 km hardloopwedstrijd te worden over de dijken van Tiel, waaraan men zowel individueel of als bedrijf kan deelnemen. De start vindt ook ditmaal weer plaats bij Restaurant de Drie Zussen te Tiel en het parcours loopt via de dijken en het Linge-Waal park nabij Passewaaij weer terug naar de Drie Zussen, waar ook de finish zal zijn. Uiteraard worden er weer mooie prijzen en bekers uitgereikt aan de winnaars van de 5 en de 10 kilometer run.

De start vindt plaats om 20 uur voor de 10 kilometer en om 20.15 uur voor de deelnemers aan de 5 kilometer run. Voor meer informatie verwijzen wij graag naar de website van de midzomernachtrun van Kiwanis. De kosten zijn voor individuele deelname € 10,- en voor bedrijfsdeelname € 150,- per team

Meldt u aan via de website www.kiwanistiel.nl/midzomernachtrun of door middel van een e-mail naar info@kiwanistiel.nl

U doet toch ook mee??