Nachtgolfevenement 16 juli 2010

Op vrijdag 16 juli a.s. organiseert Kiwanis Junior Alphen alweer voor de derde keer een golfevenement. Dit jaar wordt de wedstrijd echter extra spannend, deze wordt namelijk in het donker gespeeld! De opbrengensten van het golfevenement gaan naar de stichting die ook tijdens de charter centraal staat: stichting "Laat ze maar lachen". Zij organiseren activiteiten voor kinderen die door hun thuissituatie vrijwel nooit eens lekker een dagje weg gaan. http://www.laatzemaarlachen.nl.

De wedstrijd begint om 22.00 uur, wordt gehouden op de 9 holes wedstrijdbaan van Golfclub Zeegersloot in Alphen en de speelvorm is Texas scramble. Voorafgaand kan je genieten van een heerlijke barbeque, die om 19.30 uur aanvangt. Kosten van dit nachtevenement zijn 65 euro inclusief greenfee, lichtgevende ballen en barbeque, maar exclusief de drankjes. Alleen BBQ-en kan ook, dan zijn de kosten 25 euro. Geef je snel op via kiwanisjunior@hotmail.com, want VOL=VOL! Graag tot ziens op 16 juli!