Ontbijtfilm 2018

Kiwanis Club Tilburg Hart van Brabant organiseert dit jaar op zondag 7 oktober aanstaande weer haar traditionele ontbijtfilm. Na een heerlijk ontbijt in Villa de Vier Jaargetijden om 9.15 uur, volgt de vertoning van een met zorg uitgekozen film in de Pathé Bioscoop en onder het genot van een drankje kan er nog nagepraat worden.

De opbrengst van deze activiteit komt dit jaar ten goede aan de Tilburgse stichting: Stichting Poels, genoemd naar Gerrit Poels de zogenaamde broodpater.

Stichting Poels zet zich, uitsluitend met vrijwilligers, in voor kwetsbare mensen die ondanks alle regelingen van de gemeente en andere instanties in Tilburg onvoldoende te eten hebben. Dit betreft vaak hele gezinnen.

De stichting ontvangt van diverse donateurs gratis, niet alleen brood, maar ook aan bederf onderhevig voedsel om uit te delen. Deze versproducten moeten met een auto, voorzien van koeling worden opgehaald en vervolgens ook gekoeld opgeslagen worden. De aanschaf van koelvoorzieningen (auto, en grote professionele koelkasten en koelvitrines) vereist de nodige investeringen. De gehele opbrengst van de ontbijtfilm van dit jaar wordt door Stichting Poels besteed aan de aanschaf van deze “broodnodige” koelinstallaties.

De ontbijtfilm is een mooie gelegenheid om - in goed gezelschap - op een zondagochtend eerst van een heerlijk ontbijt te genieten en vervolgens een mooie film te bekijken, waarbij u tegelijkertijd het goede doel steunt.

Een kaartje kost € 39,50 (incl. btw). Losse kaarten kunt u hier bestellen.

Een eenvoudig sponsorpakket met diverse vermeldingen en twee toegangskaarten kost € 275,00 (excl. btw). Deze en andere pakketten kunt u via het aanmeldformulier sponsoren bestellen.

Wij ontvangen u graag!

Wilt u meer informatie, neemt u dan contact op via het contactformulier op deze website.