Onze champagne actie 2019

Kiwanis Barneveld Champagne actie 2019

Een unieke champagne voor uw relaties en u steunt tegelijkertijd het goede doel, het blijkt een gouden combinatie. Steeds meer mensen raken onder de indruk van de kwaliteit van deze champagnes, en terecht, want de champagnes van Philippe Glavier zijn opnieuw in de prijzen gevallen!

Decanter (een invloedrijk Brits wijninstituut) beoordeelde zijn ‘La grâce d’Alphaël’ met 89 punten (van de 100) en behaalde daarmee de 3e plaats. De ‘Génésis Blanc de Blancs Extra Brut Grand Cru’ kreeg met 91 punten zelfs de 2e plaats. Een ongekend mooie prestatie!

En u heeft geluk: de Kiwanis Club Barneveld is in Nederland de enige leverancier van deze exclusieve champagnes en wij laten u daar graag van mee profiteren! Het is het perfecte geschenk voor uw relaties of gewoon lekker voor uzelf. Zoals gebruikelijk doen we dat ook dit jaar weer voor een goed doel: de stichting ‘Tekenen voor kinderen’. Doet u dit jaar ook (weer) mee?

De champagnes

Grand Cru Champagne ‘La grâced’Alphaël’

€ 34,50

Deze Grand Cru is gemaakt van 100% chardonnay druiven. Goudkleurig in het glas met hints van smaragd en aanwezigheid van een fraaie, luchtige en bruisende bubbel. In de neus subtiel en elegant aanwezige tonen van abrikoos, verse ananas en een vleug mineraliteit. In de smaak wordt dit begeleid door aanwezigheid van bloemen, het heerlijk frisse van citrusfruit eindigend in een lange afdronk met geroosterde ondertonen. Niet voor niets een prijswinnaar!

Rubellite Céleste Rosé Grand Cru

€ 40,50

Deze rosé champagne is gemaakt van 2 druivensoorten: de Chardonnay-druifvan 4 verschillende Grand Cru gronden in de Champagne en de Pinot Noir druif uit de Côte des Noirs (Bourgogne). De aroma's zijn fruitig met duidelijk herkenbare tonen van een compote van aardbeien. De smaakaanzet in het gehemelte is vrij rond, met tonen van frambozen en aardbeien. Deze champagne heeft een mooie levendigheid, en toont de fraaie harmonie van 2 verschillende druivensoorten.

Génésis Blanc de Blancs Extra Brut Grand Cru

€ 42,50

Dit is de absolute topper in het segment van Glavier, en met recht een prijswinnaar. De grand cru chardonnay druif presenteert zich in een fraaie goudgele kleur, en toont zijn ware karakter vanaf de eerste slok. Krachtig en elegant, gegrilde tonen in een combinatie met brioche en aroma’s van gedroogd fruit. Een vleugje mineraliteit maakt deze elegante champagne helemaal af.

Aanbod

De genoemde prijzen zijn per stuk inclusief de btw. U krijgt de fles (per stuk) geleverd in een speciaal ontworpen luxe giftbox. Aan die giftbox voegen wij een beschrijving van de champagnes toe en een stukje uitleg over het goede doel: de Stichting Tekenen voor Kinderen.

Bij een bestelling van 12 flessen of meer krijgt u van ons een doos met 6 luxe gegraveerde champagneglazen van Philippe Glavier cadeau (waarde € 30 inclusief btw). U kunt deze glazen ook apart bestellen (per doos van 6 stuks).

Bestellen

De champagnes kunt u per elke gewenste hoeveelheid bestellen. Er gaan 6 flessen in een doos. Wij hebben de hand kunnen leggen op een gelimiteerd aantal flessen, dus bestel snel om te genieten van deze prachtige champagnes. Daarom kan bestellen tot en met 1 november 2019 (zolang de voorraad strekt). De luxe gegraveerde glazen kunt u alleen per doos van 6 bestellen.

Een mailtje met uw gegevens, het aantal flessen van welk type champagne en eventueel het aantal dozen glazen dat u wilt bestellen is al voldoende. Stuur uw mail naar kiwanis-champagne@outlook.com. U kunt ook aangeven of u een factuur met btw wenst te ontvangen (u ontvangt deze van de BV Eerste Barneveldse Houthandel).

Bezoek, like en deel ons ook op facebook: www.facebook.com/kiwanis.barneveld