Op 9 februari werd in Cambodja de De Ruyterschool geopend!

Wat wil je als Kiwanisclub nog meer?!
In maart 2010 heeft Club Vlissingen de overeenkomst met de Stichting Sawasdee gesloten om op 50/50 basis, een nieuwe basisschool in Keov Pous (Cambodja) te realiseren. Het project is begroot op $ 75.000,00 US. KC Vlissingen heeft voor zijn inbreng de opbrengsten van het jaarlijks De Ruyterbal 2010 - 2012 bestemd. Het De Ruyterbal 2010 was al een succes, maar een nog groter succes is de nieuwbouw in Cambodja!

Binnen een jaar, vanaf de eerste plannen, zitten de kinderen van Keov Pous in een heel nieuw schoolgebouw!

En zo werd op 9 februari de Kiwanisvlag bij bij de opening van het nieuwe gebouw gehesen.

Met de realisatie van dit project heeft Kiwanis weer een stapje gezet in haar streven de kinderen van de wereld een betere toekomst te bieden.

Voor ons, de leden van Club Vlissingen, is het een fantastische ervaring om een project van dergelijke omvang in zo'n korte tijd gerealiseerd te krijgen.
We danken daarvoor allen die daaraan hebben meegewerkt, in het bijzonder Hector Loontjens, de onvermoeibare kracht achter de stichting Sawasdee.