Oproep Congrescommissie bezoek congres in Venray

Landelijk Kiwanis Jaarcongres nadert met rasse schreden.

Het landelijk Kiwanis Jaarcongres vindt plaats op 14 en 15 september 2018. Kiwanis Club de Rooyse Ladies verwelkomt u graag dit weekend. Vergeet niet om u in te schrijven voor het congres!

Algemene ledenvergadering

Zaterdag 15 september vindt in de ochtend van 10.30 uur tot 13.15 uur de algemene ledenvergadering plaats.

Lezing Marc Lammers

Na een heerlijke lunch is er van 14.15 tot 16.00 uur een lezing door topcoach en topspreker Marc Lammers. Hij deelt dan op inspirerende wijze zijn ervaringen met ons. Een unieke kans om zijn verhaal te horen!

Kijk hier naar het filmpje van Marc Lammers waarin hij ons uitnodigt om naar zijn lezing te komen.

Heerlijke omlijsting van het congres

Vriendschapsdiner

Op vrijdag 14 september 2018 wordt het vriendschapsdiner in de schouwburg van Venray verzorgd door chefkok Mathijs Jacobs van restaurant De Beejekurf. De Beejekurf is aangesloten bij de Nederlandse afdeling van restaurantvereniging Jeunes Restaurateurs d’Europe Nederland (JRE Nederland). Inschrijving is mogelijk tot 30 augustus aanstaande,

Walking dinner

Na de lezing van Marc Lammers is er gelegenheid om gezellig en informeel na te praten onder het genot van wijn & spijs ter afsluiting van het Kiwaniscongres 2018. De afsluiting van het congres is voorzien om 18.30 uur.

Overnachting in Venray

Voor gasten die willen overnachten in Venray zijn zowel voor vrijdag als voor zaterdag met twee hotels afspraken gemaakt die geldig zijn tot 24 augustus 2018. Reserveer uw hotel dus tijdig!

Wij verwelkomen iedereen graag in de Schouwburg van Venray op 14 en 15 september 2018! Meld je aan voor het congres via de website van Kiwanis Nederland.

Link filmpje:

Aanmeldlink website: