Paasviolieren verkoop voor Stichting Leergeld!

Kiwanis Club de Rooyse Ladies zal op Paaszaterdag, 31 maart 2018, in het centrum van Venray actief zijn voor Stichting Leergeld. Dit doen zij door violieren te verkopen waarvan de opbrengst ten gunste komt aan dit goede doel. Deze actie wordt wederom in samenwerking met September Bloemsierkunst georganiseerd.

Steeds meer kinderen in Nederland kunnen om financiële redenen niet meedoen aan activiteiten die voor hun leeftijdsgenootjes heel normaal zijn. Zij staan vaak letterlijk aan de zijlijn. Stichting Leergeld wil deze kinderen mee laten doen! Zij biedt kinderen kansen om te kunnen deelnemen aan binnen- en buitenschoolse activiteiten. Kinderen kunnen bijvoorbeeld meegaan op schoolreis of schoolkamp. Ook kunnen ze een (tweedehands) fiets of laptop regelen als een kind die niet heeft maar wel nodig heeft op school. Stichting Leergeld biedt kinderen hiermee een springplank, waardoor zij opbloeien, kennis en vaardigheden ontwikkelen en eigenwaarde krijgen. Daar zetten de Rooyse Ladies zich graag voor in!

September Bloemsierkunst is een van de vaste sponsoren van de activiteiten van Kiwanis Club de Rooyse Ladies. Door deze actie op deze manier te sponsoren, ondersteunen zij op bijzondere wijze het goede doel van 2018, Stichting Leergeld.

Op Paaszaterdag zullen de Rooyse Ladies in het centrum te vinden zijn op het Schouwburgplein, de Grote Markt en in de winkelstraten. De bosjes violieren worden in de kleuren wit, licht roze en lavendel te koop aangeboden voor € 5,-. Violieren zijn sterke bloemen met een heerlijke geur. Wilt u nu al zeker zijn van uw bloemen of gewoon op voorhand al een bestelling plaatsen? Dan kan dat door te mailen naar communicatie@kiwanisderooyseladies.nl