Poppenproject

De twee nieuwe lichtgewicht opblaasbare Kiwanis Poppen zijn beschikbaar. De eyecatcher op uw event!

Om de pop en uw goede doelen event onder de aandacht te brengen is er nu de lichtgewicht pop.

Deze 3 meter hoge Pop (incl. verpakking minder dan 15 kg en te verzenden per post) is zeer eenvoudig,

binnen no-time, op te zetten én zonder noodzakelijke reiniging (indien je het met z’n tweeën uitvoert) af te breken.

De originele reuzen pop (7 meter) is tevens beschikbaar.

Nadere info: kiwanispop.nl/promotiemateriaal

Tevens zijn er nieuwe sleutelhangers verkrijgbaar.

Nadere info: kiwanispop.nl/bestellen

De stichting Kiwanis Pop, een prachtig initiatief destijds van Kiwanis Arnhem, krijgt steeds meer bekendheid,

mede door de steun van de landelijke Kiwanis clubs. Zieke kinderen vinden troost, steun en begrip in deze pop.

Wij hopen nog lang, samen met jullie, van betekenis te kunnen zijn voor hen.