Ruim 600 euro voor Theaterproject schooljeugd Breda

Het is een leuke traditie geworden: onze Kiwanisclub stond ook dit jaar op de vrijmarkt in Princenhage (26 mei jl). Wij verkochten tweedehands kleding, schoenen, sieraden en woonaccessoires: heel veel artikelen voor kleine prijsjes. De netto-opbrengst? 600 euro! Daar zijn wij heel blij mee.

De opbrengst gaat naar het jeugdproject 'venster op de wereld' van het Chassé Cultuurfonds. Ook onze club vindt het belangrijk dat alle Bredase schoolkinderen jaarlijks naar een gratis en volledig verzorgde theatervoorstelling kunnen gaan.

In vorige jaren haalden wij vergelijkbare bedragen op voor o.a. stichting Happy Hippo, de Voedselbank en het AZC. Die konden op hun beurt kinderen in Breda die wat extra aandacht goed kunnen gebruiken, in het zonnetje zetten.