Succesvolle editie Osstoberfest 2019

Op zaterdag 28 september jl. werd door de Kiwanis Club Oss het Osstoberfest georganiseerd. Met het feest werd geld opgehaald voor het goede doel, Stichting Kids-Taz. Kids-Taz ondersteunt kinderen t/m 12 jaar die opgroeien in gezinnen met een minimum inkomen. Het bedrag wordt door Kids-Taz besteed aan leuke activiteiten, welke anders voor deze groep niet binnen bereik liggen.

Het Osstoberfest werd door de Kiwanis voor de tweede maal georganiseerd en was wederom uitverkocht. Een kleine 200 mensen genoten in cafe Bellevue van de optreden van onder meer Helene Fischer Tribute, DJ Peter en Bennie Solo. Het Osstoberfest begint langzaam maar zeker een begrip te worden in Oss en omstreken. Volgend jaar zal dan ook weer een editie plaats vinden, en wel op 26 september 2020.