Succesvolle fundraisingavond!

Onze serviceclub Kiwanis Breda – Aa of Weerijs kon met de opbrengst van de jaarlijkse ‘Ladies at the movies’ avond maar liefst twee goede doelen ondersteunen. 120 jongeren kregen –via de Voedselbank Breda- een cadeaubon van H&M. Daarnaast kreeg Stichting 22Stars een bedrag van € 1.000. Deze stichting, gevestigd in Breda, zet zich in Oeganda in om kinderen voedsel en educatie te geven én hun netwerk te ondersteunen een zelfstandig bestaan te leiden. Kiwanispresidente Ine Valentin zei tijdens de Ladiesavond op 22 oktober, trots te zijn op dit prachtige resultaat. Dat het doel van de Kiwanis zo goed dient: “serving the children of the world”.

Deze filmavond is een jaarlijks evenement, in Chassé Cinema Breda. Door een filmkaart te kopen, dragen de gasten bij aan het goede doel. Op hun beurt kunnen ze genieten van een drankje, een feelgoodfilm en van leuke producten en activiteiten op een kleine markt. Ook de vele prijzen van de loterij zorgen ieder jaar voor blije gezichten. Lokale en regionale sponsoren ten slotte zorgen ervoor dat de goodiebag –het onlosmakelijk onderdeel van een ladiesnight- goed gevuld is.

Uiteraard past hier een "hartelijk dank" aan al onze sponsoren bij!