Vacature secretaris District

Secretaris Ap Lammers heeft laten weten zijn functie, na vijf jaar, per 1 oktober 2019 beschikbaar te stellen.

Bestuur zoekt met ingang van het nieuwe bestuursjaar 2019-2020 e.v. dan ook een nieuwe Secretaris (M/V) Deze maakt deel uit van het Dagelijks- en Algemeen Bestuur. Is verantwoordelijk voor de agenda en verslagen van de DB en AB vergaderingen. Communicatie met leden en verenigingen. Maar ook met derden die contact zoeken met Kiwanis Nederland, Draagt, samen met de congrescommissie, zorg voor de agenda en ordelijk verloop van het jaarlijks congres.

Profiel: ervaring met het maken van agenda´s, verslagen, het voeren van correspondentie en het opstellen van concepten etc.. Kontakten met leden, bestuurders van Kiwanis clubs, en internationale Kiwanis bestuurders. Deelname aan vergaderingen van Dagelijks Bestuur en Algemeen Bestuur. Ledenadministratie komt per 1 oktober in handen van een nieuwe per die datum te benoemen functionaris.

Ter wille van continuïteit van bestuur zoekt het Dagelijks bestuur naar vrijwilligers die deze functie meerdere jaren achter elkaar kunnen vervullen.

Voor nadere informatie over deze functie kunt u contact opnemen met Secretaris Ap Lammers.

Kandidaatstelling middels de Club, dient u te zenden aan de secretaris van het District Nederland:

Ap Lammers, Hogestraat 51, 6953 AR Dieren of via E-mail secretaris@kiwanis.nl