Walking Dinner - woensdag 12 september. Run op deelnamekaarten!

Walking Dinner Almelo is een hit! Al 270 deelnamekaarten verkocht en de resterende 60 kaarten zullen gauw hun weg vinden . . . . .

Op woensdag 12 september 2018 (altijd de tweede woensdag in september) organiseert Kiwanis Club Almelo voor de 18e keer het culinaire spektakel Walking Dinner in de binnenstad van Almelo. In vijf verschillende restaurants, allen gelegen rondom het sfeervolle Prinses Amaliaplein, worden de gasten onthaald op de meest heerlijke gerechten, begeleid door mooie, bijpassende wijnen (of, indien gewenst, bier/frisdrank). Dus 't voorgerecht in het ene restaurant, vervolgens het tussengerecht in het volgende restaurant, dan volgt elders in de stad het hoofdgerecht, en vervolgens loopt men naar het restaurant waar het nagerecht wordt geserveerd. Daarna nog een swingende afterparty in Grandcafe Het Hookhoes. Aanvang/welkomstborrel is 18.00 uur bij Restaurant Hudsons. Rond 18.45 uur zullen burgemeester Arjen Gerritsen, voorzitter Jos Bloemendal en Enrico Grobben (hoofdsponsor Felloo) het eindbedrag bekendmaken en de verwachting is dat het een bedrag tussen de 10.000 en 11.000 euro zal zijn. Dit geldbedrag wordt geschonken aan Stichting Weekendtoppers Op Zondag.

Deelnemende restaurants: Willem IV, Ibiza, Gastrobar, The Shamrock en Hudsons, terwijl de afterparty plaatsvindt in Grandcafe Het Hookhoes. Maximaal aantal deelnemers is begrensd op 330. Prijs per deelnamekaart bedraagt € 75,- euro en dit is een all inclusive arrangement (dus inclusief alle drankjes en wijnen) en van dit bedraag gaat maar liefst € 38,00 naar het goede doel en dat is Stichting Weekendschool Toppers op Zondag. Kijk voor informatie op de website www.toppersopzondag.nl

Interesse in deelname aan het Walking Dinner? Bel met 06 53658188 of stuur een e-mail aan jos.bloemendal@kpnmail.nl Maar haast u, want op=op!

WAT IS DE WEEKENDSCHOOL Topper op Zondag?

"Toppers Op Zondag" biedt gemotiveerde jongeren, die een steuntje in de rug nodig hebben, de mogelijkheid hun horizon te verbreden op educatief, sociaal-cultureel en maatschappelijk gebied. Jongeren die opgroeien in een wat minder kansrijke omgeving bieden we de mogelijkheid en kansen om vooruit te kijken naar de toekomst, om zich te ontplooien en om meer van de wereld te ontdekken. "Wat wil je later worden, waar ben je goed in." Op de weekendschool maken de jongeren kennis met allerlei beroepen, bedrijven en instellingen.

De jongeren volgen in het weekend, op zondag, bijeenkomsten die worden verzorgd door gastdocenten uit verschillende vakgebieden. Op die manier maken de jongeren kennis met vele interessante beroepen. Zo bieden we ze de kans hun talenten te ontdekken en te ontwikkelen. We hopen dat ze hierdoor gemotiveerd en gestimuleerd zullen worden om een bewuste keuze te maken voor een studie en/of beroep.

De Stichting Weekendschool “Toppers Op Zondag” in Twente heeft een eigen traject ontwikkeld, waarin twee varianten centraal staan: "Horizonverbreding" en "Talentontwikkeling".

Kiwanis Club Almelo is een jarenlang sponsorcontract aangegaan met Stichting Weekendschool Toppers Op Zondag en schenkt jaarlijks een bedrag van 12.000,- euro!