Kiwanis 's-Hertogenbosch

Serving the children of the world

Kiwanis 's Hertogenbosch

17 leden

restaurant ‘t Misverstant

Vergaderlocatie

Onze vaste bijeenkomst is 2e dinsdag - 06:30 pm in restaurant ‘t Misverstant Kampdijklaan 80 5263 CK Vught

Kiwanis 's-Hertogenbosch

/imagecache/lg/uploads/2021/02/kiwanis-db-logo-blauw.jpg

Kiwanis 's-Hertogenbosch is een gemengde serviceclub opgericht in september 1983. Kiwanis 's-Hertogenbosch maakt deel uit van de internationale Kiwanis-organisatie. Deze wereldwijde organisatie van vrijwilligers, in 1915 opgericht in de Verenigde Staten, stelt zich tot doel kwetsbare kinderen in onze samenleving te ondersteunen.

Kiwanis ’s-Hertogenbosch is een serviceclub voor dames en heren en heeft naast de bovengenoemde doelstelling ook de persoonlijk ontwikkeling van zijn leden, het opbouwen van langdurige en waardevolle vriendschappen, saamhorigheid en gezelligheid als uitgangspunt.

Mocht je meer informatie willen of specifieke vragen hebben nodigen wij je graag uit contact met ons op te nemen.

Heb je ideeën voor of wil je bijdragen aan één van onze projecten horen wij dat uiteraard graag. Wij verzoeken je dan het contactformulier te gebruiken.

Lidmaatschap aanvragen

Maak een wereld van verschil

Voor leden

Documentatie en downloads

Kiwanis 's Hertogenbosch

Contact met het bestuur

Heeft u een vraag, een opmerking of wilt u meer informatie? Gebruik dan onderstaand formulier.